speed limit | gamechuck | 2021.

Gamechuck, hrvatski gaming studio, predstavlja “Speed Limit”, svoju novu akcijsko-arkadnu igru!

O Aleksandru Gavriloviću i Igoru Kolaru ovih se dana naveliko priča po gamerskim krugovima, jer je njihov gaming studio Gamechuck lansirao akcijsku arkadnu videoigru “Speed Limit”. Jeste li je isprobali? Mi jesmo. Fantastična je! Uskočimo u Gamechuckov “vlak pun akcije”. Speed Limit igrača vodi u uzbudljivu dinamičnu pustolovinu s retro štihom. Ova igra izgledom podsjeća na igre iz 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća za što je zaslužna pixel art tehnika. Na platforme PlayStation, PC, Nintendo Switch i Xbox plasirao ju je japanski izdavač Chorus Worldwide Games.

Speed Limit od početka do kraja krasi neprekidna akcija bez zaustavljanja. Ovo je vrlo teška i vrlo brza igra, baš kao što bi trebala biti svaka prava old-school pucačina. Speed Limit ne gnjavi igrače suvišnim animacijama. Igrač preuzima kontrolu nad glavnim likom od trenutka kad igra počne do trenutka kad igrač izgubi život, (a gubit će ga puno, puno puta… Čim igrač pomisli da je shvatio kako igra funkcionira, igra će promijeniti žanr, vjerno dočaravajući zlatno doba arkadnih kabineta”, rekao je Aleksandar Gavrilović.

U prvih nekoliko dana, od kad je Speed Limit dostupan, imaju preko 12.000 wishlists na Steamu, a prodali su (kada se zbroje fizičke i digitalne kopija) skoro deset tisuća komada igre u manje od tjedan dana (većinom fizičkih kopija, što je neobično, ali paše uz retro štih igre).

Speed Limit ima i svoje fizičko kolekcionarsko izdanje

Fizičko izdanje dolazi s videoigrom i posebnim artbookom te je dostupno u ograničenoj ponudi od 3.300 primjeraka za Nintendo Switch, odnosno 1.700 kopija za PlayStation 4. Kolekcionarsko izdanje dolazi s videoigrom, posebnim artbookom, soundtrackom na izdvojenom mediju, posterom te naljepnicom, a dostupno je u ograničenoj ponudi od 700 primjeraka za Nintendo Switch, odnosno 350 kopija za PlayStation 4. Uz sve ovo dodatno može se kupiti posebni artwork iz videoigre, isprintan na aluminijskoj pločici dimenzija 14 x 17 x 3mm, u ograničenoj ponudi od 149 komada.

A kako je uopće nastao gaming studio Gamechuck? Naime, ova kreativna ekipa se upoznala na zagrebačkom FER-u. Aleksandar Gavrilović i Igor Kolar su za potrebe promocije studentskog natjecanja realizirali svoj prvi zajednički projekt. Napravili su jednu, a nakon toga još nekoliko igraćih arkadnih kabineta… I shvatili da to što rade zanima publiku. Nakon nekoliko godina rada na odvojenim projektima ponovno su se našli i napravili zajedničku videoigru. Došli su u ZICER, pokrenuli tvrtku, ušli u Inkubaciju i od dvojice došli su do 15 zaposlenih na puno radno vrijeme!

Studio Gamechuck do sada je izdao nekoliko komercijalnih igara i nekoliko besplatnih igara po narudžbi izrađenih za edukativne ili promotivne svrhe. Najpoznatije su njihovi interaktivni stripovi All You Can Eat i vApe Escape te najnovija igra Speed Limit. Njihova nadolazeća igra Trip the Ark Fantastic, na kojoj će raditi još nekoliko godina do izlaska, prva je hrvatska igra koja je dobila sredstva EU programa Creative Europe za potporu razvoja kreativnih igara.

Gaming studio Gamechuck je stvoren “od nule”

“Mi smo posao pokretali iz nule. ZICER-ova podrška – savjeti, informacije, znanje, upute – u tim danima su nam jako pomogli. Potrebe za prostorom tada su bile drugačije nego danas. Ured nam je na početku bio bitan kao baza koja nam je omogućila da se, kako bi radili, ne moramo nalaziti kod Igora ili mene doma. Onda smo ga nazivali simpatičnim dodatkom. Sada, s 15 zaposlenih na puno radno vrijeme i još toliko vanjskih suradnika, ured više nije dodatak nego nužnost. Osim ureda, ZICER se pokazao kao odličan hub za pronalazak poslovnih partnera i suradnika”, rekao je Aleksandar Gavrilović.

“Svaki naš dosadašnji uspjeh vodio je do idućeg. Izbacivanje prve igre u 2017. godjni činilo se kao jako važan korak. Zatim je došlo do otvaranja obrta 2018. godine i stabilizacije poslovanja. Nakon toga je došla i prva privatna investicija početkom 2019. godine. Potom je došla i Creative Europe potpora pred kraj 2019. te pronalazak digitalnog izdavača za Speed Limit početkom 2020. Krajem te iste godine pronašli smo drugog izdavača za Speed Limit koj je pripremio fizičke kopije igre. A početkom 2021. godine uslijedio je dolazak Speed Limita na sve igraće konzole. Budući uspjesi će vjerojatno biti pronalazak izdavača za našu drugu igru, Trip the Ark Fantastic. Ali i izlazak našeg igraćeg hardvera na tržište – Gamechuck Arcades“, dodaje Aleksandar.

Kako financirati gaming startup?

“Financiranje video igara često je stvar kokoši i jajeta. Svi žele vidjeti ispoliran prototip prije financiranja, a za ispoliran prototip treba dosta financija. No, nakon prototipa stvari idu lakše. Dobar prototip sam po sebi privlači novac, bilo od izdavača ili možda putem nekakvog crowdfundinga i slično. Mi smo se izvukli iz kvake 22 tako što smo pronašli javne i privatne izvore financiranja upravo za tu ključnu fazu pred-produkcije i razvoja prototipa. Investitorima se svidjelo kako naš tim ima razne ideje i nismo stavili sva jaja u jednu košaru. A ohrabrilo ih je i to što smo već izdali par malih igara”, rekao je Aleksandar Gavrilović.

“Ta činjenica da smo u početku izdavali izuzetno male igre, recimo All You Can Eat, koji se završi u 20-ak minuta i košta svega 2 dolara, samo da bismo dokazali svoj kapacitet za dovesti projekt do kraja, bila je namjerna strateška odluka. Tako bismo signalizirali da već u startu uđemo u onih poznatih 4% studija koji izađu iz development hell procesa i zaista izbace igru. Ta odluka omogućila nam je i prijavu na Creative Europe natječaj, kojem je jedan od važnijih uvjeta upravo da ste prethodno izdali komercijalnu igru”, dodao je Gavrilović.

Za Gamechuck samo je nebo granica!

“U malim timovima jako je važna kohezija jer ako se netko s nekim ne slaže, atmosfera nije ugodna, a nije tako lako prebaciti nekoga u “drugi odjel” kao u nekim većim firmama. Tako da je jako važno da se svi slažemo, što je srećom kod nas i slučaj. Doduše, naša jedinstvena filozofija vođenja firme i odabira projekata sama po sebi privlači određeni tip kadrova tako da je kadroviranje lakše nego što se čini”, dodaje Aleksandar.

“Ove, 2021. godine, složit ćemo demo još jedne ideje s pomalo retro atmosferom, a i dovršiti demo za Trip the Ark Fantastic. Osim toga, ove godine će napokon svjetlo dana vidjeti i naš hardverski proizvod Gamechuck Arcades koji će sada napokon imati i dostojnu igru (Speed Limit, op.a.), a i nekoliko interaktivnih stripova koje godinama držimo u ladici su već zreli za izdavanje! Više informacija o zagrebačkom gaming studiju Gamechuck i njihovim igricama doznajte na mrežnim stranicama na adresi game-chuck.com.

Tagged