Mnogi od nas ostali su bez riječi zbog svega što nam se događalo i događa u zadnje dvije godine, a Jelena Oberman, kantautorica iz Zaprešića, odlučila je sve to pretočiti u pjesme. Tako je nastao njezin prvi album, EP s pet pjesama “Kad riječi više nemaš”. U trenucima kada nam ponestaje riječi, ostaje glazba. Glazba kao utjeha. Glazba kao mediji kroz koji ćemo se izraziti i izbaciti svoje frustracije, strahove, ali i nadanja. Ovaj EP kratki je presjek dvogodišnjeg rada i žanrovski je izuzetno raznolik, tako da je Jelenu doista nemoguće svrstati u neku ladicu.
“Neki su gender fluid, ja sam genre fluid”, kaže Jelena i dodaje: “21. stoljeće je. Ljudi danas slušaju najrazličitije žanrove i mislim da nije potrebno robovati samo jednom glazbenom pravcu. Uzela sam si tu slobodu pa čak i pod cijenu da me dio publike i kritike percipira kao nekog tko se traži, pa zato eksperimentira… Iako sam se ja odavno našla.”
EP se otvara pjesmom Oluja. To je pjesma o gubitku, boli i nošenju sa životnim tragedijama što je čini izrazito aktualnom. Aranžmane potpisuju Tin Ostreš i Ivan Arnold koji, također, gostuju i kao instrumentalisti. U Oluji se može čuti marimba, klavir, gudači, orkestracije i sintesajzer koje je odsvirao Ivan Arnold. Bubnjeve, udaraljke i gitare odsvirao je Tin Ostreš. Produkciju Oluje potpisuje Tin Ostreš (KMD Studio), a miks Ivan Božanić i Tin Ostreš (Studio Dan Mrak). Mastering je napravio Ivan Božanić.
Jelena je autor glazbe i tekstova, no ovaj EP plod je suradnje s različitim glazbenicima i producentima
Pjesma Pratim te kritički progovara o društvenim mrežama i otuđenosti ljudi na njima, kao i stalno prisutnoj namjeri da se sve impresionira pri čemu nerijetko falsificiramo stvarnost. Žanrovski podsjeća na Depeche Mode. Aranžman potpisuju Jelena i Robert Oberman, Toni Tkalec i Edvin Đerahović. Robert Oberman odsvirao je gitaru, Edvin Đerahović bas, Daniel Kadijević bubanj, Toni Tkalec zadužen je za programiranje, a Jelena Oberman synth. Miks i mastering napravio je Toni Tkalec, a producirali su je Toni Tkalec i Edvin Đerahović iz Penthouse studija.
Ona evocira uspomenu na plesanje u klubovima. Miks i mastering radio je Filip Motovunski, dok je sama Jelena radila aranžman i produkciju. Morska je je još jedna plesna pjesma u nešto mirnijem aranžmanu koja u ritmu valcera odvodi na romantične pariške ulice. Jelena je sama napravila aranžman, miks, mastering i produkciju.
“Hej pleši” vesela je i plesna electro pop pjesma
Posljednja pjesma na EP-u je Kaj kmečiš, Jelena. To je vesela tužaljka i rugalica koja govori o osjećajima žene koja se buni, a koju društvo kao takvu ne prihvaća. Ono ju čak i osuđuje, prozivajući je pogrdnim izrazima da cvili i kmeči. Pisana je na kajkavskom govoru zaprešićkog kraja i u ritmu tanga te odiše samoironijom. Ivan Arnold, koji na pjesmi gostuje i kao pjevač, potpisuje orkestracije, klavijature i solo na gitari. Tin Ostreš odsvirao je gitare, perkusije, bubnjeve i synth. Goran Delač odsvirao je kontrabas.
Aranžman su napravili Tin Ostreš i kompozitor Ivan Arnold. Produkciju potpisuje Tin Ostreš iz zaprešićkog KMD studija. Miks potpisuju Tin Ostreš i Ivan Božanić iz Dan Mrak studija. Za mastering je zaslužan Ivan Božanić. EP Kad riječi više nemaš glazbenice Jelene Oberman dostupan je u digitalnom formatu, a možete ga preuzeti na mrežnoj adresi jelenaoberman.hearnow.com. Više informacija o Jeleni doznajte na njezinoj Facebook stranici.