|
|
|
|
• |
GDJE SAM? |
> |
|
> |
|
> |
|
> |
fotografije @ galerija bačva |
|
|
u svome radu umjetnica opisuje stvarne krajolike u kojima se susreću kontinent i more, rijeke utječu u mora i oceane, ali i kulturne prostore u kojima se stapaju alpsko i mediteransko |
Izložba `Prostori između zemlje, vode i neba` fotografkinje Silvie Marie Grossmann |
|
|
|
arhiva najava po godinama: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
najave po mjesecima 2017. godine |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izložba Prostori između zemlje, vode i neba fotografkinje Silvije Marije Grossmann, otvorit će se u četvrtak, 3. kolovoza 2017. godine u 20 sati, u Galeriji Bačva u Domu hrvatskih likovnih umjetnika u Zagrebu.
Otvorenje će biti popraćeno koncertnom izvedbom Reinharda Süssa (skladatelj i E-Piano), Tanje Süss (violončelo) i Therese Hajni (klarinet) te čitanjem Wolfganga Bleiera od 21 sat u Klubu HDLU.
Izložba je realizirana uz potporu Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba, Austrijskog kulturnog foruma u Zagrebu (u Godini kulture 2017. Hrvatska - Austrija) te Ureda saveznog kancelara Austrije.
Izložbu možete pogledati do 20. kolovoza 2017. godine, a na posljednji dan izložbe (20. kolovoz u 11 sati) održat će se razgovor s umjetnicom uz simultani prijevod Seada Muhamedagića.
Izvadak o izložbi iz predgovora kataloga Josipa Zankija
Silvia Maria Grossmann u svome radu opisuje stvarne krajolike u kojima se susreću kontinent i more, rijeke utječu u mora i oceane, ali i kulturne prostore u kojima se stapaju alpsko i mediteransko. Svi ti krajolici predstavljaju mjesta graničnih svjetova, a bića koja u njima žive predstavljaju vezu ne samo između različitih elemenata već i između simboličkih formi.
U takvim se graničnim prostorima događa prijelaz iz nemanifestiranog u manifestirano, iz kaosa u kozmos, a zraka stvaranja putuje od minerala preko biljaka i životinja do čovjeka, elementarnih bića i anđela.
Site-specific instalacija Prostori između zemlje, vode i neba (2017.) nadahnuta je i vođena mjestom izlaganja, Galerijom Bačva. Kružni oblik galerije (Meštrovićeve rotonde) definirao je i sam postav rada, a ujedno je predstavljao savršen odgovor na umjetničinu poetiku.
U ovom se radu Grossmann referira na simbolizam mitskih rijeka, ali i na odnos između vjetrova, mora i svjetla. |
|
|
|
Dodatne informacije: |
|
• |
|
|
• |
|
|
• |
|
• |
|
|
• |
29. srpnja 2017. / zadnja izmjena: 31. kolovoza 2017. |
• |
k.v. |
|
|
|
arhiva najava po godinama: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
najave po mjesecima 2017. godine |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|